Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zarezerwować domek?

Rezerwacje odbywają się wyłącznie telefonicznie pod numerem 730-245-385.

Jakie są wolne terminy?

W związku z częstymi zmianami wolnych terminów w celu uzyskania bieżącej informacji na temat dostępnych domków prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Kiedy muszę zapłacić?

Pierwsze 50% zadatku – wpłata w momencie rezerwacji, przed przyjazdem
Drugie 50% kwoty – zapłata w chwili przyjazdu i odbioru domku

Co jeśli wpłacę zadatek i nie przyjadę?

Nie dokonujemy zwrotu zadatku.

Jak mogę zapłacić?

Bezpośredni przelew bankowy na konto:
Malwa S.C.
ul. Ognik 13
60-385 Poznań
97 1090 1362 0000 0001 2981 8968

W treści przelewu prosimy o wpisanie numeru domku i terminu rezerwacji.
Wpłata na poczcie – uzupełnij podane pola na druku do przelewu: nazwa odbiorcy, numer konta, kwota, nazwa zleceniodawcy, nazwa zleceniodawcy cd, tytułem

Co wpisać w tytule wpłaty?

Tytuł przelewu proszę wpisywać w następującym formacie: NAZWISKO, NUMER DOMKU, OKRES POBYTU, ADRES MAILOWY, ILOŚĆ OSÓB

Przykład: KOWALSKI JAN, DOMEK 1, 15-30.07.2014, twoj@adres.mailowy, 2 osoby

Czy wynajmujemy młodzieży?

    Nie.

Czy jest miejsce parkingowe dla samochodu?

Gwarantujemy miejsce parkingowe dla jednego samochodu, jednak dołożymy wszelkich starań, aby wszystkie pojazdy, którymi Państwo przyjedziecie mogły stanąć w pobliżu domku.
Informujemy, że wjazd na teren ośrodka w Skorzęcinie jest płatny zgodnie z rozporządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Witkowo.

Czy wystawiamy faktury VAT?

Tak.

Co jeśli w domku będzie spało więcej osób niż deklarowano?

Pobieramy dodatkowe 100 złotych za dobę oraz możemy wypowiedzieć domek bez zwracania wpłaconych środków.