Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę zarezerwować domek?
Rezerwacje odbywają się wyłącznie telefonicznie pod numerem 730-245-385.
Jakie są wolne terminy?
W związku z częstymi zmianami wolnych terminów w celu uzyskania bieżącej informacji na temat dostępnych domków prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Kiedy muszę zapłacić?
Pierwsze 50% zadatku – wpłata w momencie rezerwacji, przed przyjazdem
Drugie 50% kwoty – zapłata w chwili przyjazdu i odbioru domku
Co jeśli wpłacę zadatek i nie przyjadę?
Nie dokonujemy zwrotu zadatku.
Jak mogę zapłacić?
Bezpośredni przelew bankowy na konto:
Malwa S.C.
ul. Ognik 13
60-385 Poznań
97 1090 1362 0000 0001 2981 8968
W treści przelewu prosimy o wpisanie numeru domku i terminu rezerwacji.
Wpłata na poczcie – uzupełnij podane pola na druku do przelewu: nazwa odbiorcy, numer konta, kwota, nazwa zleceniodawcy, nazwa zleceniodawcy cd, tytułem
Co wpisać w tytule wpłaty?
Tytuł przelewu proszę wpisywać w następującym formacie: NAZWISKO, NUMER DOMKU, OKRES POBYTU, ADRES MAILOWY, ILOŚĆ OSÓB
Przykład: KOWALSKI JAN, DOMEK 1, 15-30.07.2014, twoj@adres.mailowy, 2 osoby
Czy wynajmujemy młodzieży?
Nie.
Czy jest miejsce parkingowe dla samochodu?
Gwarantujemy miejsce parkingowe dla jednego samochodu, jednak dołożymy wszelkich starań, aby wszystkie pojazdy, którymi Państwo przyjedziecie mogły stanąć w pobliżu domku.
Informujemy, że wjazd na teren ośrodka w Skorzęcinie jest płatny zgodnie z rozporządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Witkowo.
Czy wystawiamy faktury VAT?
Tak.
Co jeśli w domku będzie spało więcej osób niż deklarowano?
Pobieramy dodatkowe 100 złotych za dobę oraz możemy wypowiedzieć domek bez zwracania wpłaconych środków.